Tallár Ágnes

Klinikai és mentálhigiéniai gyermek- és ifjúsági szakpszichológus

Bejelentkezés egyéni megbeszélés alapján

Rendelési idő: Hétfőn és szerdán 8-14 óra között.

logomakr_9fvngh    +36 30 727 4735

jo-email  tallar.agnes@thyris.hu

  2007-ben végeztem pszichológusként a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen. Diplomám megszerzése után négy évig foglalkoztam különböző korú gyerekekkel, serdülőkkel és családjaikkal nevelési tanácsadóban, valamint iskolapszichológusként. Munkám mellett mindig nagy hangsúlyt fektettem az önkéntes szektorban való tevékenységekre, így kapcsolódtam be Magyarországon és külföldön szervezett gyerektáborokba és terápias közösségekbe. Ezek a tapasztalatok megerősítettek abban, hogy elsősorban gyermekekkel szeretnék foglalkozni, így a munka mellett megkezdtem a gyermek klinikai szakpszichológus képzést, valamint a Magyar Komplex Pszichoterápiás Egyesületnél az integratív gyermekterapeuta képzést

 2011-től három éven át az Egyesült Államokban dolgoztam viselkedésterapeutaként, elsősorban autizmus spektrumzavarral küzdő gyerekeknek és szüleiknek nyújtva segítséget. Itt ismerkedtem meg az alkalmazott viselkedésterápia elemeivel (Applied Behavioral Analysis), és látva, hogy milyen eredményeket lehet elérni ezzel a gyakorlati módszerrel, bekapcsolódtam egy amerikai posztgraduális egyetemi képzésbe, így hamarosan megszerzem a BCBA (Board Certified Behavior Analyst) címet.

 Munkám során nagy hangsúlyt fektetek a hozzám fordulók nehézségeinek minél mélyebb megértésére: annak közös feltárására, hogy problémáik milyen szerepet töltenek be életük egészében. Nagyon fontosnak tartom a hozzám fordulókkal kialakított terápiás kapcsolatot, mely során érzelemfókuszú és viselkedéses elemeket egyaránt alkalmazok. 

 Elsősorban gyerekekkel, serdülőkkel és szüleikkel foglalkozom. A szülők fordulhatnak hozzám nevelési nehézségek, magatartászavarok, beilleszkedési problémák, valamint a szorongás különböző formáinak megjelenése esetén. Szívesen segítek megváltozott élethelyzetek következtében fellépő nehézségek, kapcsolati zavarok, önértékélési problémák, továbbá tanulásban jelentkező gondok és pszichoszomatikus tünetek kapcsán.